Je prijaté tovar poškodený
- Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
- Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti od druhu vami vybranej prepravy.
- Slovenská pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
- PPL: oznámte do 3 pracovných dní na tel. 225 331 500.
- DPD: oznámte do 2 pracovných dní na tel. 841 700 700.
- Toptrans: oznámte do 2 pracovných dní na tel. 267 101 601.
- Gebrüder Weiss: oznámte do 1 pracovného dňa na tel. 296 245 025.
Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu
- doklad o kúpe (faktúra)
- vyplnený reklamačný list (k stiahnutiu TU )
- fotodokumentáciu zreteľne preukazujúce dôvod reklamácie
Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu
- doklad o kúpe (faktúra)
- vyplnený reklamačný list k stiahnutiu TU
- fotodokumentáciu zreteľne preukazujúce dôvod reklamácie
Ak budete vyzvaní na zaslanie výrobku na servis alebo sklad, tak výrobok do reklamácie odovzdajte čistý v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovať všetky časti a príslušenstvo, ktoré sú potrebné na overenie reklamovanej vady. Odporúčame priložiť:
- kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru
- popis závady a vaše kontaktné údaje
Na darčeky, ktoré sú poskytované bezplatne, nie je možné uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.
- V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.
- V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.
- V prípade vrátenia peňazí vám pošleme peniaze na bankový účet. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je možné.
Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:
- s naším reklamačným oddelením bude dopredu dohodnuté, že tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady
- reklamácie bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod.)
- prostredníctvom kontaktného formulára (položka "Reklamácia") zašlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru
- doložíte výšku nákladov (sken účtenky za poštovné, prepravný list a pod.)
Preplatiť možno len náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru. Napr. náklady na poštovné, nie za taxi službu.
neopraviteľná závada
Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí či výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list prostredníctvom emailu na info@hobbytec.cz . Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.
Vrátenie tovaru v 14dennní lehote
Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok:
- Najneskôr 14. deň po prevzatí tovaru musí byť predávajúcemu odoslaný prejav vôle o odstúpení od zmluvy.
- Formulár na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie TU
- Odošlite prosím mailom na info@hobbytec.cz a následne pribaľte k tovaru.
- Tovar doručte späť na vlastné náklady na sklad a to najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
- Tovar, ktorý budete odosielať v rámci tohto odstúpenia, odporúčame vracať v pôvodnom neporušenom obale, tovar by nemalo niesť známky použitia, malo by byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) As kópiou dokladu o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku. Odporúčame Vám tovar poistiť.
- Peniaze za tovar a náklady na najlacnejší ponúkaný spôsob dodania tovaru z internetového obchodu Vám budú vrátené rovnakým spôsobom, ako boli doručené, alebo podľa dohody zloženkou alebo prevodom na Váš účet a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Predávajúci nie je povinný kupujúcemu vrátiť všetky vynaložené prostriedky skôr, než mu kupujúci predá tovar alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
- Ak bola znížená hodnota tovaru (došlo k čiastočnému spotrebovaní alebo opotrebovanie tovaru v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti; tovar nie je kompletný alebo bolo poškodené) je kupujúci povinný preukázateľne chýbajúce hodnotu nahradiť v peniazoch. Predávajúci je oprávnený započítať sumu predstavujúcu náhradu škody, ktorá mu vznikla užívaním tovaru v rozpore s § 1833, na kúpnu sumu.
- Ak boli predmetom uzatvorenej zmluvy služby a sa začalo s ich plnením, potom má kupujúci povinnosť uhradiť pomernú časť ceny za spotrebované služby, ak kupujúci od zmluvy odstúpil.
- Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.
- Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
Postup vrátenia tovaru v 14dennní lehote
- Prineste tovar osobne na adrese nášho centrálneho skladu.
- Pošlite tovar poštou či prepravnou spoločnosťou na adresu centrálneho skladu:Hobbytec CZ sro - Reklamačné oddelenie
U Mototechny 87 (areál stavebnín Pro-doma)
251 62 Tehovec
- Pre vybavenie reklamácie je nutné priložiť doklad o kúpe (faktúra) a vyplnené formuláre pre vrátenie tovaru (k stiahnutiu TU ).